szosolmedia.blog.hu... a hagyományos PPC alapú Facebook reklám.

A mai napon jelent meg egy cikk az AllFacebook.com-on, az új Sponsored Stories kapcsán.

 

 


 

Összefoglalva  a következőről szól:

A Facebook-on sokkal hamarabb érdektelenné válik egy reklám, mint az internetes keresők mellett megjelenő reklámok, ugyanakkor, ha a reklámot egy közösségi aktivitás mellé tesszük akkor 2szer - 3szor hosszabb ideig "életképesek".

Persze mindez nem légből kapott elég komoly statisztikával támasztották alá Webtrends-től, amit itt megnézhettek.

Azonban ez dolgot alátámaszt, amit én már elég régóta hangoztatok amikor a közösségi média akár ügyfélnél, akár barátok közt is sokat hangoztatok, azaz ne elsősorban reklámmal akarjuk becsalogatni a Facebook-os oldalunkra a tagokat (persze jó a ppc kampány, sok esetben nagyon hasznos és szükséges is), hanem valami olyannal amitől azt érzi, hogy hasznos, érdekes infót kap vagy valami olyat amitől azt érzi, hogy foglalkozunk vele ez nagyon nagyon sok minden lehet, pl egy ajándék, egy kedvezmény, egy szolgáltatás.

Ne gondolkodjunk mindig nagyban, ne akarjunk a legkreatívabb megoldással előrukkolni. Itt is igaz, mint az élet sok más területén is, hogy: "Az egyszerűség gyönyörködtett." 

Ahogy Columbo mondaná: "Csak még egy utolsó kérdés" amit érdemes végig gondolni kampány tervezésnél: mi mit szeretnénk kapni az Facebook oldaltól?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szosolmedia.blog.hu/api/trackback/id/tr952630682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.