A Sponsored Stories (ez az a hirdetés típus amivel az egy-egy márkához, brandhez, termékhez kapcsolódó kommentekből csinálhatunk kattintható reklámot a Facebook-on benlül) után itt az új lehetőség arra, hogy még szélesebb körben és más logikai úton érhessük el a leendő vásárlóinkat / tagjainkat.

Az új reklámozási formát már teszteli a FB jelenleg kb. a felhasználók 1%-nál jelenik meg (kb 6 millió ember). 

Az új hirdetési rendszer várhatóan januártól lép életbe és a lényege, hogy meghatározott kulcsszavak alapján valós idejű posztok és kommentek mellett fog megjelenni a hirdetésünk. 

A 2 hirdetési forma: azaz a demográfiai adatokon, érdeklődési körön és a valós idejű egymás kiegészítéseiként használhatóak a kampányokban, hiszen lehet, hogy az új megoldással a reklámunk olyanokat is elérhet akiket különben nem értünk volna el, mert például nem töltötte ki rendesen az adat lapját.

Kíváncsi vagyok, hogy a teszt időszak milyen eredménnyel fog zárulni :-)

Ti használnátok?

Forrás: AllFacebook

A bejegyzés trackback címe:

https://szosolmedia.blog.hu/api/trackback/id/tr612768066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagy Krisztina l Vérnyúl · http://www.palyamarketing.hu 2011.03.24. 14:47:25

Nem mondom, hogy 100%-osan értem, de érdekesnek tűnik... Bár január még kicsit messze van.

szósölfán 2011.03.24. 14:56:12

igaziból arról van szó, hogy csinálsz egy kulcsszavakkal célzott kampányt aminek a hirdetései kommentek és posztok mellett fognak megjelenni, de valós időben azaz akkor látja a hirdetést amikor rányom a pl:: megosztom gombra