2011.04.04. 10:14
Carlsberg közösségi kampány
A Carlsberg a svédek körében szerette volna népszerűsíteni a saját márkáját ehhez azonban egy nem mindennapi eszközt választottak a közösségi médiát, de úgy, hogy ehhez a kampányhoz semmi köze ne legyen se a Twitternek sem pedig a Facebooknak.
Az Unbottle Yourself egy alkalmazás amelyben 500 különböző küldetés található a cél pedig, hogy minél többet teljesítsenek a svédek és ehhez ösztönzőként nem is akármilyen díjakat találta ki az első díj egy két fős buli Hong Kongban (utazás, szállás és költő pénz).
Hát nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen eredménnyel fog zárulni a kampány.
Forrás: SocialTimes.hu , UnbottleYourself.com
Szólj hozzá!
Címkék: kampány svédország közösségi carlsberg
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.