A Carlsberg a svédek körében szerette volna népszerűsíteni a saját márkáját ehhez azonban egy nem mindennapi eszközt választottak a közösségi médiát, de úgy, hogy ehhez a kampányhoz semmi köze ne legyen se a Twitternek sem pedig a Facebooknak. 

Az Unbottle Yourself egy alkalmazás amelyben 500 különböző küldetés található a cél pedig, hogy minél többet teljesítsenek a svédek és ehhez ösztönzőként nem is akármilyen díjakat találta ki az első díj egy két fős buli Hong Kongban (utazás, szállás és költő pénz). 

Hát nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen eredménnyel fog zárulni a kampány.

Forrás: SocialTimes.hu , UnbottleYourself.com

A bejegyzés trackback címe:

https://szosolmedia.blog.hu/api/trackback/id/tr22798149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása