szósölfán 2011.05.01. 21:54

HOT Marketing Club

Átalakul a Magyar Reklámszövetség Gerilla- és Vírusmarketing Tagozata,  HOT Marketing Club (továbbiakban HMC) néven egy szakmai tudásmegosztást prosperáló Facebook csoport és egy offline meetup-sorozat indult el a napokban. 

"A Gerilla- és Vírusmarketing Tagozat 2008 elején olyan gondolatisággal jött létre, hogy az akkor friss és innovatív alternatív reklámozási eszközöknek szolgáljon egyfajta munkacsoportként. Ezt az elképezlést szeretnénk frissíteni napjaink trendjei szerint úgy, hogy kihasználjuk a kommunikációstechnológiai lehetőségeket, egyfajta web2-es tudásmegosztást hoznánk létre, mindezt összekötve a szaporódó meetup-világgal. Mélyen hiszek Paul Arden gondolatában, miszerint 'somehow the more you give away the more comes back to you' -, szeretném, ha ez ebben az esetben is így lenne, és egy egymásnak egyre többet adó szakmai közösség születne meg"- fogalmazott Kaizer Gábor, a Tagozat alapítója, a ReVISION alternatív kommunikációs ügynökség vezetője.

Facebook csoport:

HMC facebook groupjához bárki csatlakozhat, annyi megkötés van csupán, hogy havonta minden tagnak egy értékes szakmai anyagot meg kell osztania a közösséggel, ez lehet akár releváns hír, kampány esettanulmány, kutatási publikáció, könyvajánló etc.

"Hello! Mi vagyunk a HMC. Egy olyan szakmai közösség, melynek tagjai megvesznek a reklám & a kommunikációs ipar friss, forró, ropogós dolgaiért. Ez pedig a tudásmegosztó szuper facebook group-unk. Posztolhatsz bármit, amit újnak, innovatívnak, coolnak vagy épp kellően szósölnek érzel. Esettanulmányok, hírek, kampányok, előadások videói / slide-jai, kutatási eredmények, instant tudásmorzsák etc. kerülnek a falunkra. Ha pedig egy posztot hasznosnak érzel, akkor dobj neki egy lájkot. A group-hoz történő csatlakozásoddal elfogadod a közösségünk szabályzatát, ami az alábbi pontokat tartalmazza: 1. Minden tagtól elvárjuk, hogy havonta egy értékes anyagot posztoljon a page-re. Hiszünk az értékes szakmai beszélgetésekben és a Paul Ardentől származó gondolatban is, miszerint "somehow the more you give away, the more comes back to you". 2. A klub az értékes szakmai diskurzusok mellett tör lándzsát. Az anyázás, ill. más tag(ok) megbántása, piaci szereplők üzleti érdekének megsértése kizárást vonhat maga után. 3. Ez egy tudásmegosztást prosperáló, és nem egy ügynökségi selfpromotion platform. Spam-nek minősülhet és így törlésre kerülhet, ha saját, vagy a munkahelyedhez kapcsolódó hírt vagy kampányt posztolsz. a második spam már szintén kizárást vonhat maga után. 4. A groupunk titkos, vagyis csak tagok láthatják a tartalmait. 5. A HMC a Magyar Reklámszövetség tagozata. Offlájniában is szoktunk találkozni, ahol (ha mindenki úgy akarja), akkor többek között megütköznek majd azok is, akik a legtöbb like-ot kapták. Bővebb infó erről és minden másról: www.hmc.hu Kontakt: Kaizer Gábor / gaben@visioned.co.hu"

Meetup sorozat:

A facebook grouppal párhuzamosan egy találkozó-sorozat is elindul, látva azt, hogy az elmúlt időszakban megszaporodtak az ún. meetup 'félformális' szakmai találkozók (New Technology Meetup, PechaKucha Night, Design Meetup, Mobilpiknik, Socialpiknik etc.), de nincs egy olyan platform sem jelenleg Budapesten, ami átfogóbb lenne és kifejezetten marketingkommunikációs fókusszal bírna például a nagyon gyakori technológiai helyett.  

Az első ilyen offline találkozó a Reklámhéten lesz, a keddi napon 19.00-tól a Grund nevű szórakozóhelyen. Az első HMC meetup vendégei között a Young&Rubicam-nél globális reklámügynökségi karriert is befutott, jelenleg a Secret Sauce Partners tech-startup céget vezető Orbán Pétert és a Kitchen Budapest kiemelkedő szakemberét, Korsós Milánt köszönthetjük majd. Az idei évben olyan tematikus esteket terveznek még a szervezők többek között, mint a gerillamarketing és a szóbeszéd szerepe a brandingben, a digitális videó piac, vagy a hálózatelmélet és matematika.

Forrás: sajtóközlemény, SocialTimes

A bejegyzés trackback címe:

https://szosolmedia.blog.hu/api/trackback/id/tr272870360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.