... a régen ismert szabály most is él: többet kevesebbért. Azok az oldalak amik a közösségi vásárlással foglalkoznak rohamosan szaporodnak az egész világon élükön a Groupon-nal aki itthon a Kupon Világot üzemelteti. Magyarországon azonban ez a merőben új vásárlási lehetőség, a Bónusz Brigádos srácok miatt vált hirhedté, de mostanra igencsak jól jártak, hiába a sapnyolt viaszt nem feltalálni kell, hanem elsőnek eladni.

Mi lehet a siker titka? Aki dolgozott már a médiapiacon, vagy egyszerűen már alkudott bármilyen termékre tudja (aki pedig még nem az most megtudja:-D), hogy, ha valamiből több, mint 1et vesz akkor nagyon jó eséllyel rajtol mennyiségi kedvezményért. Nos a közösségi vásárlásra specializálódott cégek ugyanezet az értékesítési logikát követik és hatalamas sikerrel. Aminek a fő mozgató rugója a közösségi oldalak, hiszen ha arról van szó, hogy valamit aminek tényleg érteleme van megkapsz 50-80 vagy 90%-os kedvezménnyel akkor az ember függetlenül attól, hogy hol él rá rajtol, mint gyöngytyúk a ...

Na de viccet félre téve, azt gondolom, hogy ezek a típusú cégek nagyon jól használják ki azt, hogy jelenleg a Facebook-on már közel 600 millió regisztráció van amiből több mint 2 millió magyar. Nos ha a nagy számok törvénye alapján, nem látok rá túl nagy esélyt, hogy olyan ajánaltot ki tudjanak rakni, amire nem lesz elég ember.

A bejegyzés trackback címe:

https://szosolmedia.blog.hu/api/trackback/id/tr862659790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása