2011.08.13. 18:06
Újított a Facebook a hirdetési rendszeren
Gondolom már Ti is hallottatok arról, hogy az USA-ban, az Egyesült Királyságban és Európában is a legtöbb országban már van lehetőség arra, hogy városok szerint célozzuk a hirdetéseinket, ezen fejlesztett most a FB:
1. ami számunkra talán a legfontosabb szempont: már itthon is elérhet a városok szerinti célzás is, de a megoldás kicsit szokatlan, mert az eddigiekkel ellentétben ez a lehetőség nem az országnév alatt jelenik, meg, hanem az érdeklődési köröknél:
2. Amerikában ezt még jobban szűkítették és már van lehetőség arra is, hogy irányítószám szerint szűrjünk, hogy ennek pontosan mi is a jelentősége? Egyszerű ad lehetőséget a kis helyi vállalkozásoknak a FB, hogy pontosan azokat a vásárlókat érjék el akiket szeretnének, hiszen egy nagy városban számít, hogy pl.: az én kis hentesboltomba azok jöjjenek akik a környéken x utcányi távolságban lakik, hiszen aki ennél messzebb él annak hiába hirdetek, mert a környékén nagy valószínűséggel lesz konkurencia és nagyon nagy lenne a vakszórás, de így sokkal pontosabban célozhatunk.
3. Illetve van még egy dolog amiről érdemes beszélni, ha már a hirdetési rendszer fejlesztésről van szó, az érdeklődési köröket is fejlesztették, hatékonyabnak és használhatóbbnak tűnik elsőre :)
Szólj hozzá!
Címkék: hirdetés város facebook kör célzás érdeklődési
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.