2011.08.01. 15:00
Tyson és a Facebook
A Discovery Chanel nem rég indította el a Tyson új viadala című műsorát amivel azt szeretnék bemutatni, hogy: a kemény és balhés - vagy annak hitt - embereknek is van érzékeny oldala.
Viszont ami miatt érdekes számomra is a műsor (azt leszámítva, hogy tényleg érdekes és nézzétek, ha tudjátok), hogy:
Erra a koncepcióra építettek egy Facebook nyeremény játékot is: olyan képeket várt a csatorna, amin az látszódik, hogy a kemény külső érzákeny belsőt takar.
A számok tükrében:
A játék június 28-án indult és 3 hétig tartott.
Ez idő alatt 62 képet töltöttek fel a játékosok, melyekre összesen 1713 lájk érkezett.
Hirdetésekkel együtt indult a játék, amik 4545 új tagot gyűjtöttek a profilra, ami 300%-os növekedés volt egy viszonylag új profilnál.
Discovery Channel a Facebookon: https://www.facebook.com/DiscoveryHU
Nyereményjáték: http://apps.facebook.com/photo-competition/154/
Ez az alkalmazás nem volt érhető el https-en keresztül, de tisztában vagyunk ennek fontosságával. Igyekszünk, hogy lehetőleg a következő alkalmazás már teljes biztonságban használható legyen.
Szólj hozzá!
Címkék: facebook tyson chanel discovry
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.