2011.02.03. 20:59
A Social Times forradalmasítja a Facebook analitikát
Ma egész nap erre a cikkre vártam kb:) így megosztom Veletek is:
A cél "egyszerű" volt, egy olyan analitikai felületet létrehozni, ahol a szakembere könnyen és egyszerűen ellenőrizhetik saját és a konkurencia oldalainak válotozásait.
A Facebook PR Analitika segítségével mostantól mindenki számára elérhető bármely Facebook oldal részletes analitikája, azon belül a rajongói táborok növekedése, a közzétett üzenetek gyakorisága, minősége, a rájuk érkezett reakciók, és követhetőek a véleményvezérek. Az IMEDIA Facebook PR Analitika az első ilyen jellegű eszköz Magyarországon.
A cikk további és nem kicsit érdekes részeit itt olvashatjátok: Social Times
Szólj hozzá!
Címkék: pr közösség brand social facebook times analitika mérés oldal márka közösségi rajongó
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.