2011.02.10. 14:43
A Strabucks twitter követőinek NEM fontos a kávé
A Starbucks jelenleg a legaktívabb céges twitter felhasználó jelenleg kb 1,2 millió követővel így nem véletlenül esett rájuk a Reasarch.ly. Nem tettek mást, mint, hogy a twitter felhasználók posztjait és az érdeklődési köreiket.
Az első 50 ezer rajongó rajongó alapján íme az általuk leggyakrabban használt szavak: szerelem, élet, barátok, zene, világ
De kérdés valóban a kávéról szól a Starbucks vagy bármelyik ilyen típusú kávézó? Valóban elsősorban ezért megyünk be és ülünk le? Nos erre is lehetne kutatásokat készíteni, de megkockáztatom, hogy nem érné meg. A válasz arra, hogy miért egyszerű: ezek a helyek NEM a kávéról szólnak elsősorban, hanem egy érzésről, egy pluszról, valamiról amitől többnek érezzük magunkat valamint a társas érintkezés modern és újra gondolt lehetőségei, hiszen legyen szó baráti -, üzleti találkozóról vagy egy randiról egy kávézó az esetek 90%-ban szerintem jó választás.
Azonban ami itt felmerül, bár a közösségi médiából indul ki, de mégis egy másik marketinges szakmához kötődik ez pedig a BRAND.
Forrás: SocialTimes.hu
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.