A Starbucks jelenleg a legaktívabb céges twitter felhasználó jelenleg kb 1,2 millió követővel így nem véletlenül esett rájuk a Reasarch.ly. Nem tettek mást, mint, hogy a twitter felhasználók posztjait és az érdeklődési köreiket.

Az első 50 ezer rajongó rajongó alapján íme az általuk leggyakrabban használt szavak: szerelem, élet, barátok, zene, világ


 

De kérdés valóban a kávéról szól a Starbucks vagy bármelyik ilyen típusú kávézó? Valóban elsősorban ezért megyünk be és ülünk le? Nos erre is lehetne kutatásokat készíteni, de megkockáztatom, hogy nem érné meg. A válasz arra, hogy miért egyszerű: ezek a helyek NEM a kávéról szólnak elsősorban, hanem egy érzésről, egy pluszról, valamiról amitől többnek érezzük magunkat valamint a társas érintkezés modern és újra gondolt lehetőségei, hiszen legyen szó baráti -, üzleti találkozóról vagy egy randiról egy kávézó az esetek 90%-ban szerintem jó választás.

Azonban ami itt felmerül, bár a közösségi médiából indul ki, de mégis egy másik marketinges szakmához kötődik ez pedig a BRAND.

Forrás: SocialTimes.hu

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szosolmedia.blog.hu/api/trackback/id/tr312651681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása