2011.02.18. 14:09
Add fel a haverod!
Ezzel az ötletes címmel keres a LOWE GGK Budapest kreatív direktort és senior copywirtert. Az én tetszésemet nem csak az jó cím, hanem a kitűnően megválasztott csatorna is elnyerte, hiszen az egész a Facebook-on lett meghirdetve a lényege, hogy ismerőseink közül ajánljuk azt aki szerintünk a legmegfelelőbb lenne ezen pozíciók bármelyikére.
Itt jön elő a közösségi média hatalmas előnye, amire ezzel a kampánnyal a LOWE is rámutatott, hiszen sok esetben találkozunk olyan álláshirdetéssel amire ránézünk és azt gondoljuk nekem nem pálya, de bezzeg a Janinak... Hiszen ki ismerhetné jobban nálunk a barátainak? (Nem minősül most barátnak és ismerősnek a kamu személyiség és akit 2szer láttunk suliban) Ideális esetben tudjuk mi érdekli és a Facebook vagy Twitter megosztásaiból tudjuk, hogy milyen szakmában szeretne elhelyezkedni, sőt még a munkáit azaz portfólióját is ismerjük... akkor mi marad? Csak egy dolog: ADD FEL!!! :-) és hogy az is jól járjon aki a leendő nyertest beajánlotta, nos ő kap egy iPad-et
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.