Radics Milán a SocialTimes.hu alapítójának címe a meglehetősen érdekesre sikeredett új Budapest Bankos reklámokról, én bólogattam és nagyon jókat nevettem az írásán, remélem nektek is tetszeni fog: ide kattintva el tudjátok olvasni.

Nektek mi a véleményetek az új "köszönjük Emese" kampányról? Nekem nem tetszik... és az csak az egyik fele, hogy a leendő reklám arcok között egy magyar sincs (ez csak nekem fura?), plusz ahogy az Radics Milán cikkéből is kiderül több ponton is sérült a kampány...

A bejegyzés trackback címe:

https://szosolmedia.blog.hu/api/trackback/id/tr782725336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása