2011.03.24. 14:40
Valós idejű reklámok a Facebook-on
A Sponsored Stories (ez az a hirdetés típus amivel az egy-egy márkához, brandhez, termékhez kapcsolódó kommentekből csinálhatunk kattintható reklámot a Facebook-on benlül) után itt az új lehetőség arra, hogy még szélesebb körben és más logikai úton érhessük el a leendő vásárlóinkat / tagjainkat.
Az új reklámozási formát már teszteli a FB jelenleg kb. a felhasználók 1%-nál jelenik meg (kb 6 millió ember).
Az új hirdetési rendszer várhatóan januártól lép életbe és a lényege, hogy meghatározott kulcsszavak alapján valós idejű posztok és kommentek mellett fog megjelenni a hirdetésünk.
A 2 hirdetési forma: azaz a demográfiai adatokon, érdeklődési körön és a valós idejű egymás kiegészítéseiként használhatóak a kampányokban, hiszen lehet, hogy az új megoldással a reklámunk olyanokat is elérhet akiket különben nem értünk volna el, mert például nem töltötte ki rendesen az adat lapját.
Kíváncsi vagyok, hogy a teszt időszak milyen eredménnyel fog zárulni :-)
Ti használnátok?
Forrás: AllFacebook
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.